Packat och klart

Allt gick valdigt bra igar, inget gick sonder och de var snabba och effektiva. Klockan tre skrev vi under packlistan och grabbarna akte ivag med lastbilarna for att fylla upp containern. Jag, som inte gjort manga knop, var helt slut och dackade pa golvet medans B hade jobbsamtal.

Efter en liten runda pa stan hamtade vi upp Tonjes nycklarna plockade upp vara vaskor i vart tomma hem, akte och dumpade mina saker hos dem och drog och checkade in B. Sen motte vi upp ett gang vanner och kakade kinesiskt i Happy Valley. B lamnade vid tio-tiden for att hoppa pa planet till Sverige och om ni undrar varfor vi inte aker tillsammans sa ska han vara en “patet” (det kallas tydligen sa, de patetiska atervandarna) och aka pa en 10-arreunion med festeriet i Linkoping.

Jag akte sen hem med Tonje och Johan och vi satt och diskuterade juridik till tva, sa jag ar lite trott idag. Men laddad till tusen for Sverige!

Fragile

Handyman Victor och operations supervisor Lung

Teamet

Over and (passed) out

Vilken timing, med de har bilderna tar bildminnet slut, fick inte ens plats med de sista 4 fran kvallen, kanske slanger upp dem i andra bloggen sen. Men jag hade anda tankt att avsluta den har bloggen idag och dra igang den andra med semestern i Sverige. Nu avslutar vi HK-kapitlet och borjar om pa nytt.

Tack for att ni last och foljt oss, ni ar mer an valkomna att hanga med till Malaysia och KL och vart nya aventyr dar.

Men da sager vi val sa da, hej hej.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment